zondag 28 januari 2024

Competitieweek 14

 


- A-ploeg ging op verplaatsing naar Kruibeke B, met een halve ploeg. Slechts 2 van de vaste pionnen konden meedoen nl. Jordy en Freddy. Invallers: Bruno O en Steven. Na een sterke start van Freddy en Jordy, was het aan de invallers om te tonen wat ze konden. Steven kon één setje binnenhalen tegen Sonny, terwijl ik, vooral dankzij mijn gevarieerd pakket aan services, een nipte overwinning behaalde tegen Keano. Jordy vertelde me dat dit een belangrijke zege zou zijn. Achteraf bekeken bleek dit ook zo te zijn. Bijzonder straf dat ik niet speelde met mijn eigen palet. Zonder het zelf te beseffen had ik die van Freddy genomen en daarmee de wedstrijd gespeeld en gewonnen! Na 1-5 voorsprong kwam de comeback van Kruibeke eraan, 5-5. Steven haalde alles uit de kan, maar verloor nipt van Cedric met het kleinste verschil in de belle. Ik zelf won van Wannes, stand nu 7-7. Alles nog mogelijk in de laatste 2 partijen. Freddy gaf Sonny geen kans en won met 0-3. Jordy start sterk en komt 0-2 voor tegen Keano. Dan verliest hij 2 sets, 11-7 en 11-1. In de belle wint hij uiteindelijk met 6-11, en ook de zege voor de ploeg 7-9.

- B-ploeg moest thuis winnen van Egmont Zottegem en dat deden ze ook met overtuiging. Mees en Jarne winnen allebei met het maximum 4 op 4, Firmin 2 en Koen 3, alle drie zijn wedstrijden in de belle!

- C-ploeg was vrij.

- Jeugd thuis tegen Merelbeke C. Onze (toekomstige) kampioenen begonnen ietwat zenuwachtig aan de wedstrijd. Toch ging het vlot naar 3-0 en vervolgens naar 5-1. Hannes en Jarne namen de dubbel voor hun rekening, en wonnen met 3-1. Einduitslag 8-2. Leander en Hannes elk 3 op 3, Jarne 1. Volgende wedstrijd week 17, thuis tegen QLT.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.