maandag 5 maart 2018

BK serie A en de winnaar is ...

Cédric Nuytinck (25) heeft in Louvain-la-Neuve zijn Belgische titel verlengd. In de finale was de Oost-Vlaming een maatje te groot voor Yannick Vostes (4-0). “Het is de titel van de bevestiging”, verklaarde Nuytinck, die ook voor het eerst kon triomferen in het dubbelspel.
“Deze titel is een mooie bevestiging”, vertelde Nuytinck. “Ik was de te kloppen man en moest eigenlijk winnen. De halve finale was kantje boordje. Allegro heeft sterk gespeeld en ik had niet verwacht dat hij me meteen met 2-0 ging wegzetten. Ik wist meteen dat het nog een moeilijke wedstrijd ging worden. Bij 2-2 ging het beter, maar dan verloor ik weer een set. Ik heb als een echte kampioen me naar de zege moeten knokken. De finale ging veel vlotter. Vostes was vermoeid na zijn halve finale denk ik. Dit geeft alvast een boost. Het is aan mij om dit nu in de internationale toernooien door te trekken.”
Vandaag heb ik mezelf opgevolgd als Belgische kampioen!!!
Ik heb dit weekend gevoeld dat iedereen tegen mij echt maar dan ECHT wou winnen wat het een beetje anders maakte maar wel nog zo blij dat ik dit resultaat weer behaald heb!

Morgenvroeg vertrekken naar Qatar open... 😬😋
Even genieten en dinsdag weer knallen op 1 van de grootste tornooien van de wereld.
Bedankt beste supporters!!!
We are number 1 🥇🏆

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.